Service-contracten

Met het afsluiten van een Service-Contract bent u ervan verzekerd dat uw problemen en vragen altijd naar tevredenheid worden opgelost. We bieden 3 soorten Service-contracten met ieder hun dekkingsgraad.

Service-contract “Brons”

In dit Service-contract zijn de basisdiensten opgenomen waarmee u zeker bent van een goed functionerend systeem:

  • Monitoring van de Digitable® met behulp van ITbrain Remote Management (onderdeel van TeamViewer) ten behoeve van preventief onderhoud. Deze monitoringsoftware bevat ook TeamViewer waardoor wij makkelijk, met toestemming, mee kunnen kijken op uw Digitable®;
  • Support via onze technische storingsdienst. Alle vragen die te maken hebben met het foutloos functioneren van de hardware (geen workshop-gerelateerde aspecten). De hulp is op best effort basis;
  • Bij een hardware matig defect kan de Digitable®, op initiatief en kosten van de koper, in overleg aangeboden en opgehaald worden op onze reparatielocatie te Eindhoven. Buiten de Carry-in garantieperiode komen ook alle reparatiekosten (onderdelen en arbeid) voor rekening van de koper

Service-contract “Zilver”

Zilver biedt dezelfde dekking als Brons, met als aanvulling dat uw 4K-beeldscherm bij een defect kosteloos gerepareerd of vervangen wordt, ook buiten de Carry-in garantieperiode. Alle andere reparatiekosten (onderdelen en arbeid) blijven wel voor rekening van de koper. Ook het aanbieden en ophalen van de defecte Digitable® op onze reparatielocatie blijft ten allen tijden op eigen initiatief van de koper.

Service-contract “Goud”

Dit contract biedt ultieme garantie en gemak. Buiten de onder Brons en Zilver omschreven punten zal binnen dit contract een defecte Digitable® voor onze rekening binnen 16 kantooruren gerepareerd of door een gelijkwaardig apparaat vervangen worden. Op deze manier heeft u altijd de garantie snel door te kunnen werken. Hiermee komt het “op eigen initiatief en kosten aanbieden op de reparatielocatie” vanzelfsprekend te vervallen.

Strippenkaart assistentie Bluebeam

In combinatie met een overeengekomen workshopprogramma kan een strippenkaart aangekocht worden. Met deze kaart kan op afspraak een extra uitleg / training voor Bluebeam worden afgenomen. U kunt ons per e-mail uw vragen sturen, waarna een belafspraak zal worden ingepland. Op het afgesproken tijdstip nemen wij telefonisch contact met u op om middels een TeamViewer-verbinding uw vragen te beantwoorden.

Op deze manier willen wij tegemoetkomen aan de vaak voorkomende behoefte om (herhaalde) uitleg te krijgen over een aspect van Bluebeam dat niet kan wachten tot een latere workshop.

Mogelijkheid tot lease

Onze partner Grenke Finance N.V. biedt midden- en kleinbedrijven de mogelijkheid moderne IT apparatuur te leasen tegen faire voorwaarden, in plaats van daadwerkelijk aan te schaffen. Ook wanneer ze maar beperkte investeringsmogelijkheden hebben.

Neem contact met ons op voor meer informatie over het leasen van onze producten.

Leasing: het MKB in het middelpunt

“Het is ons doel met name het midden- en kleinbedrijf te ondersteunen. Want vaak zijn het juist deze bedrijven die de economie in beweging houden. Daarom hebben we onze financiële diensten toegesneden op hun behoeften en mogelijkheden. Het is onze wens voor hen een betrouwbare partner te zijn.  Daarom staat bij ons bedrijf persoonlijk contact in het middelpunt. In het individuele contact met onze leveranciers en klanten weten wij dat we altijd met een unieke partner een unieke uitdaging aangaan. Daarvoor zetten we ons dag na dag in: competent en toegewijd, transparant en fair, oprecht en persoonlijk. Daarbij zijn uw behoeften en ideeën maatgevend voor onze dienstverlening.”

grenkeleasing